Svar på din kommentar: Joh det är du! Och nu ett annat inlägg...

Det är inte bara du som vill veta var du har mig...
Jag har faktskt funderat ganska länge över var jag har dig också! Och det är bra att du erkänner att du snackat skit om mig iaf! Men du ska veta en sak, jag har aldrig snackat skit om dig! Jag är inte en sån person! Jah, våran relation har förbättras jah!
Men alltså gud, vad ska vi göra åt det hänt liksom? det finns inget man kan göra åt saken? Och om jag inte är arg på Elin längre, vad gör d dig? Det är vell inte bra att gå runt och vara arg på personer hela tiden? eller? Och, det är liksom inte bara jag som gör fel här! Vad har jag gjort? Slutat att vara arg på Elin! Men det är vell bara bra? Och jag tycker om dig jätte mycket också Bella! Du betyder otroligt mycket för mig! Men det här ä inte bra för någon av oss! och liksom jag mår inte heller så bra av det här! Jag vill liksom veta var jag har dig!

Men skit samma typ!

Älskar dig med gmn , d vet du!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0