OMG!!!<3

Alltså gud va kul! Det går att boka till sjöis nu tjejer!!! 7-dagars blire! Så himla bäst alltså! Omg!!!<3
Älskar er tjejer och  saknar er något otroligt!!!<3
Ska bli så himmla roligt på lördag, kan inte fatta att vi ska träffas, det känns liksom som en dröm!!!<3
Men älskar er otroligt mycket!<3
Och alltså linn faan vad dom babblade i telefonen, så jag knapt hörde va du sa! hahaha! Men jag älskar dig något otroligt ska du veta, och saknar dig hur mycket som helst!<3 Så jävla kul att prata med dig alltså! ÄLSKARDIG!<3

Kommer bli bäst på lördag alltså!!!<3
________________________________________________________________________________________________

Jag fick fan gå hem ifrån skolan idag! Jag mådde jätte illa och hade as ont i magen! Det ända som var roligt denna dagen var svenskan! Och fröken fyllde ju år, så vi fick glassbåtar och bullar och fästis! så himla bäst!!!<3
_______________________________________________________________________________________________

Ha en bra dag! Och bara så alla vet så kommer ingen ha det så roligt som jag på lördag!!!<3
Älskar er tjejer!!!<3





Kram!<3





//AmandizPandiZ!<3

Kommentarer
Postat av: Bella:)

älskar dig med ! <3

2010-09-21 @ 19:56:08
URL: http://biea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0