LÄNGTARLÄNGTARLÄNGTAR!!!<3

Nu äre bara 3 dagar kvar tills jag får träffa mina bff's Emma & Linn som jag inte träffat sen i maj!<3
Pratade med linn i telefon i går och liksom bara genom att höra hennes röst så blev jag super glad!
Älskar er tjejer!<3
Och föresten en annan sak som jag längtar till otroligt mycket är sjöis! har ju bokat nu!<3 Kommer bli bäst!<3
Emma & Linn & Ellen åker jag dit med, men Stina och Lina skulle också dit, kul!!!<3

Jag önskade hästarna:

1. Bisquit <3
2. Daylight <3
3. Yoga <3
4. Ammi <3
5. Free <3
6. Lelle <3
7. Pachira <3
8. Tea <3

Kommer bli bäst!!!<3

Längtar så mycket så att jag dör snart! haha ^^<3



Kram<3





//AmandizPandiZ!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0