Idag är det....

4 dagar sedan jag uppdaterade min blogg, jag har varit väldigt upptagen.
Jag har haft massor med läxor och prov också.

Onsdag: BellaJ cyklade t mig så cyklade vi till skolan sen, efter skolan följde on md mig hem vi åt och bytte om till ridkläder, så cyklade vi upp till Saxhögen (2km dit). Senså tog vi in hästarna, senså blevre till att rida för mig, jag red min nya älskling Frosti! Senså cyklade vi hem på kvällen. 

Torsdag: Spanska läxförhör, det gick jätte bra! Senså cyklade jag och BellaJ hem till mi och åt och bytte om till ridkläder så cyklade vi upp till saxhögen, hjälpte små ungar. Senså vare BellaJ som skulle rida ( hon har äntligen börjat rida!) Då fick jag gå runt och leda en tjej som var väldigt rädd av sig, hon var 12 och det var andra gången hon red. 

Fredag: No läxförhör, Engelska glosor, gick väldigt bra! Var med kompisar, sen vare hem och vila?

Lördag: Har sovit as mkt till halv 10 (mycket fö mig!). Jag vart så trött efter att ha pluggat hela natten i förrgår. 
Senså blevre att mumsa godis och se på dansfeber!
______________________________________________________________________________________________

Ifall ni har några frågor är det bara att fåga på, kommer att svara i inlägg sen!
_____________________________________________________________________________________________ 





// AmandizPandiZ<3

Kommentarer
Postat av: Ellen :)

Dansfeber suger xD

2010-09-05 @ 14:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0