Hej Hej :D<3

Har precis kommit hem ifrån skolan, det var ganska kul idag.
Hahaha Bella du vet:
- Amanda Amanda Amanda Amanda Amanda!
Hahaha!

Alltså gud, jag mådde as dåligt igår! Och allt på grund av en viss person som sabboterar för både mig och bella!
Fattar inte hur man kan göra så som du gjorde! Alltså wtf? Aja det slutade juh bra? haha! Nu står jag på Bellas sida och hon står på min ... bara så du vet!

Ps: JAG & BELLA ÄR BÄST!!! (så alla vet) 

Jag försov mig idag, till halv 8, men hann ändå! haha!

Gårdagen: Först skola. Sen lyssna på en masser lögner... Sen rida, red frosti. Vi red ut, riktigt kul!<3

Kram på er<3

//AmandizPandiZ!<3
  


Kommentarer
Postat av: Bellaa

hhaha,, dissen :D



älskar dig amanda ! <3



och jaa :D VI ÄR BÄST :D

2010-09-16 @ 17:27:19
URL: http://biea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0