Har bokat till sjöis nu!:D<3

Bara så alla vet så är sjöstjärnan bäst! Jag rekomenderar värkligen d ridlägret till alla som är lika hästtokiga som mig! Det ligger i ullericehamn och jag säger bara d , alla måste dit! Gå in på www.sjois.se och boka nu för platserna tar slut otroligt fort!<3
Älska sjöis! Själv ska jag på 7-dagars!:D<3

Det är bara 4 dagar kvar till Liseberg nu, ska bli så himla kul att få träffa mina bff's emma och linn igen! har ju inte träffat dom sen i maj!<3 Älskar er!<3

Nu ska jag gå och plugga på spanska läxan som är t fredag, det är siffrorna 1-100 :O<3 haha xD<3

Hade gött!!<3


Se you leater aligator!;D<3


Kram!<3






//AmandizPandiZ!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0