Godmorgon!?<3

Faan vilken konstiga drömmar jag hade inatt! En var typ att jag pratade med en person som jag inte tycker om och att vi typ blev vänner igen, eller jah jag var med henne fast att jag inte tyckte om henne typ... det började med att hon ringde mig, sen typ kommenterade hon massor på min bdb och shit! Alltså gud vilken konstig dröm!!!
Ajjah idag vaknade jag ganska sent faktiskt (för att vara mig) jag vaknade halv 9! Senså åt jag pannkakor till frukost! hehe! Dom var riktigt goda! Men nu blire till att leka lite med Zimba och koppelträna! Kul det för han är så duktig! ÄLSKARMINZIMBA! Senså blire vell till att vara lite med min COOLA papegoja! ÄLSKARMINTJABO!


Kram!<3





//AmandizPandiZ!<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0