Dagen :D

Hahaha till alla er som hade svenska på förmiddan, - Lullull! ... hahahaha!
Det var faktiskt kul på svenskan! Och alla vet ju att Anna nog blir kriminell nu, hahaha! Vi skulle komma på hur man skulle kunna få tag i mat om man inte har några pengar och hon bah, gå in i affären ta maten och springa, senså sa hon ju även att man kunde råna banken! haha! Och Felicia & Klara sa att man skulle ställa sig mitt i stan och sjunga falskt så att folket kastar mat på en, haha! Och Fanny och Amanda kommer jag inte ihåg va dom sa! Men man skulle ju faktiskt använda fantasin och komma på så knasiga saker som möjligt, så jag bella och felicia sa att man kunde ta en sån där harry potter mantel (så man blir osynlig) och gå in, ta maten under manteln och gå ut! haha! Senså kom ju alla på masser roliga hemska och barnsliga historier, men min med den rosa kaninen var nog bäst? haha! Fröken fyllde juh år så vi fick fika, gott!!! Senså hade vi so men jag var bara med till första rasten, för jag trodde att jag var på väg att bli sjuk, men mår bra nu, som tur är! Senså nu när man är hemma har man vart i skogen med hunden så han får springa av sig lite! kul det för han är så duktig, han holler sig vid oss hela tiden, också kör vi ju inkalningar med han och han kommer direkt! jag är så stolt över min duktiga lilla sötnos!


Kram på er!<3





//AmandizPandiZ!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0