Hellowbeaches!<3

Skolan idag...
Matte prov imorgon då .. (Y) <3
Kommer nog gå väldigt bra ! :) <3
på svenskan idag så skulle man skriva en berättelse som man skulle sätta in två speciella meningar i och några ord, minst tre ord, men jag fick in alla och överskriften var skogsbranden. Detta kommer vi att få betyg för ... <3
Min handlar om två tjejer som är djupt inne i skogen och där står det ett gammalt ruttet trä hus. En utav dom tänker bräna upp huset och en annan vill inte det för att hela skogen kan börja brinna så hon går hem och den andra stannar kvar och eldar upp huset... senså hörs det några skrik och tydligen så är det fem personer där inne och dom personerna dör ... så det står masser om det i tidningen oså sänds det massor om det på tv oså... <3
Och en massa mer... den blev faktisk jävligt bra...  tycker iaf jag ... hehe ^^ <3


Och alltså omg, ... jag får faan damp på en viss person...
Den har typ pms  och asg ... den är så jävla störande då ...
Men annars brukar den vara jävligt snäll ... <3


Krampåbästadagenever,längtarsomfaantillhöstlovetochsjöisochtillspåonsdag...<3
mennuskajagkollaensakpåmejlen...<3
pusshej...<3





//AmandiZPandiZ!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0