Hej!<3

Sorry att jag inte bloggat på ett tag!<3
Men för er som inte vet så har jag skaffat en blogg tsm med Ellen där jag bloggar varge dag www.fierces.blogspot.com <3
Men där skriver jag vell inte så mycket oså som jag skriver här i inläggen .. <3
Idag vart det skola.. Först NO-PROVET, gick väldigt bra! Senså var det Engelska glosor men hade glömt av att vi hade det men det gick vell bra ändå... men jag har fått alla rätt på alla engelska glosor hittils och om jag inte får det så ska jag göra om... hehe ^^ <3
Tog lite roliga kort på Bella & Felicia idag.. Senså tog jag lite kort på Ida och Lisen också, och Lisen ville faktiskt vara med.. hon bah JAG VILL VARA MED! och det är väldigt olikt henne.. hon brukar hata att vara med på bild för hon vill inte att man ska lägga upp det på internet oså... men men lite kort på henne fick jag faktiskt! ;) <3
Igår var det elevens val! Riktigt kul faktiskt ;) <3 Hade foto, (bilder kommer sen<3) skulle ju haft promenad men ist fick jag och Elin masage, skönt asså! Det regnade juh ute också så vi slapp gå i regnet och fick ist skön masage.. riktigt gött! Sen blev det till att vara med Elin... det blev många skratt anfall! Och vi kollade på gammla video klipp på datorn och på när vi var små oså... så hittade vi ett AS ROLIGT video klipp, asså omg det var as kul! Det var typ Emilia & viktor som hade rabarber i örona (dom va skit små) så larvade dom sig oså... senså hände det roliga! viktor ramla och faan va det såg kul ut!! Haha, jag och Elin spolade tillbaka flera gånger och alltså... omg! Vi skrattade åt det skitt länge och tårarna rann som attan! hahaha, så jävla kul asså! xD<3


Hörssen, kram på er!<3





//AmandiZPandiz!<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0