Hej hej, :)

Sorry att jag inte bloggat, men har vart jätte upptagen senså hade jag data förbud i typ 1 och en halv vecka, haha och senså har man inte haft till gång till datorn så mycket heller... Men nu börjar jag blogga igen, så nu kan ni vara glada!!! :)))<3

Har ridit massor, (Misstolka inte! d är omoget!) <3
Ska snart upp och rida igen, :) <3
Just nu är man med BellaJ, kukul :)
Ska äta pannkakor, snart, super gott! ;)<3      Fast fattar inte hur Emma & Linn inte kan tycka om det xd<3
Idag är det 149 dagar kvar till sjöis, så himmla kul d kommer bli, längtar as mycket!!!!<3
Ska äta nu... sen blire att åka upp och rida, men kanske bloggar ikväll när jag kommit hem, annars blire t att göra det imorgon!!! (LOVAR!)<3


puss!!!<3





//AmandiZPandiZ!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0