Hej, hej! :) <3

haha asg, hatar typ blogspot! När man lägger in inlägg där så går det inte och man får sitta och ändra om en massa, asg, bajs för blogspot! :P <3

Vaknade 8 idag, ganska sent med tanke på när jag somnade igår... <3
Idag ska man ju ställa om klockan... jag har inte ställt om en ända av mina faktiskt! haha ^^ <3
Idag kanske jag ska vara med min bästaste kusin Hanna, superduperkul!<3
Vi kommer antagligen at fira HALOWEEN & ta en massa modell kort, asakulasså! hehe ^^ <3


Tänkte iaf börja med, DIZZ LR HISS! ska bli lite kul... det blir antagligen så att jag gör en för varge dag! :) <3
Här kommer den första<3 :



HISS!:

* Att det är höstlov!<3
* Att jag snart ska till Emma!<3
* Även en hiss för underbara djur, så som hästar, hundar, kaniner & katter!<3
* För godis, för det är gott, haha ^^ <3

DIZZ!:

* För djurplågeri, ush sånt är så hemskt!
* För sånna som snor saker som tex. dom som har snott masser saker av oss i 8:an när vi haft idrott!
* För sånna som har pms, haha ^^ <3
* För människor som tjafsar och tror att dom är något! <3
_____________________________________________________________________________________________


Haha, min fösta HISS LR DIZZ då, NICE asså! ;) <3


Ha en bra dag!<3
Kram,<3





//AmandiZPandiZ!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0