Glömde...

... skriva om no lektionen som vi hade i torsdags! den var riktigt nice?! Först så hade matts fixat helium till oss, haha det var så jävla roligt! man pratade juh as knäppt! hahahaha och jag sjungde ''I'm moving on'', d lät as roligt! haha! Och fan va roligt det var när mats skulle visa hur man gjorde och skälde på Ellinor med sån röst! Haha alla pratade as roligt! Sen gjorde vi en blandning av olika ämnen och la det i folium och papper som stubin och satte äld på de... Min och Bellas var bäst, den bran mäst och längst!!! 
Laddar min ipod apple just nu, haha jag satt och spelade ett spel och skulle precis klara det men så dör den! typiskt! Men snart så får jag spela klart leven iaf!!! 
Sitter och bloggar medans jag lyssnar på när min lilla syster spelar gitarr, riktigt duktig är hon! 
Ska lära min söööta hundvalp zimba lite nya trix nu! Riktigt kul!


Här blire till att träna?!<3



Ha en bra dag,
kram!<3





//AmandizPandiZ!<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0