Dagen, typ .... <3

Hahahaha,
- Ni kommer inte att glädjas åt denna tid, när ni tänker till baka på denns tiden när ni är stora så kommer ni inte vara så glada över det här... Ni kommer inte att nå några höga betyg om ni ska hålla på så här...
m.m

Nånting sånt sa vikarien vi hade på bilden idag, fast det gällde inte mig iaf fick jag reda på sen, hahaha xd
Jah, vad ska man säga? ...                      .... klasen är som den är, haha ^^

Fick reda på vad man fick på elevens val idag! :) <3
Jag fick fototävling, promenad! :)   Kommer bli riktigt kul med fototävling!!! :) <3 
Kommer att lada upp bilderna sen, så ni kan se mina fina bilder... bilder som bästaste jag har tagit!!! heheh^^<3

Vampire Daries idag!!!<3
Så himla bäst!!! :)
Älska!!!<3

Idag kom d juh f*n snö juh!! :O<3
Kanske för att jag sa att det kommer bli så kul att se Zimba se sin första snö?? haha xd<3
isf förlåt till alla er som inte gillar snö, hahaha xd<3
Haha neh, men snön kommer när den kommer...  och tydligen var det idag!<3
Och det sägs ju att detta kommer bli den kalaste vintern på 30000000 år, nånting, och alltså hur f*n ska denna vintern kunna slå förra? :O<3 Det var juh f*an as kalt då, så fattar inte hur det ska kunna bli ännu kallare denna vintern... <3
Det kommer att bli till att drika massor med varm oboy och massor med mys!!! :) <3
haha xd<3

Var precis ute med Zimba, riktigt kul! :) <3
Haha, jag kastade en liten snöboll och han sprans som sjutton men när han kom dit så var den ju borta... hm... haha xd<3



Ha en bra dag!!! <3





// Amandizpandiz!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0