OTURS VECKA! lrvad? :O <3

Först så ramlar man med cykeln så fick jag gå på krykor :S <3
Senså när jag skulle laga hamburgare, vah händer inte då? joh då får man olja på magen, så hade dom juh stängt av vattnet, vilket dom inte brukar göra, åhh, så jag har 3 röda stora ''prickar'' och 4 små på magen nu, dumma dom, hehe ^^ <3
Senså hände d en sak när jag var ute med Zimba igår, jag satt ner i snön (på knä) så kommer mamma, vilket jag inte ser, så han drar juh min hand ''urled'',  ajjh, och fingrarna med,och d vah as nära att ja skulle slått i huvudet u ett träd, asså, omg! senså kan man juh typ inte röra på armen heller. Det gjorde och gör så j*ävla ont så jag kunde typ inte sova inatt, somade typ 6 eller nått, har typ sovit två timmar nu, kunde juh inte somna om heller för att min lilla syster hade på tvn , hemskt! ;S <3
Ajah, oturs vecka eller vad? :O <3

Hoppas att Bella kunde vah i en annan grupp idag nu då, hehe ^^ ;) <3
Saknar alla otroligt mycket, men får antagligen se några av dom iimån ;) <3



Hoppas att d inte e någon mer som har sån otur som jag, haha ^^ <3





Kram på er, AmandiZPandiZ ! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0