Jihhu, så jag har saknat :* ♥

Hemma ifrån stan nu, :) ♥
Kanske lägger upp kort på det jag köpt sen, oså ... :) ♥
Köppte svart hårfärg så nu blire till att ha svart hår igen, har f*n saknat mitt svarta hår as mycket! :* ♥
Förra gången hade jag blåsvart men denna gången blire bah, helt kolsvart!!! ägigt! :) :* ♥

Har ny mobil nu också, fast bara en som jag ska ha så länge, langa nummer föf*n, accar inte kommenaterna så det är bara jag som kan se era nummer ändå, hehe ^^ ♥
En samsung blev det föresten, nu äre bara t att styla den, superduper kul ! älskar att styla mobiler och allt, så as kul asså ;* ♥


Ha en bra... hm... ska man säga kväll? det är ju f*n mörkt ute xd ♥
Ajah... Ha en bra kväll, ;* ♥





Kram, AmandiZPandiZ ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0