Hola hola, hehe ^^ <3

Var nyss ute med hunden, väldigt kul nu när d är snö ute! ska snart ut igen :)) <3
Jaop, dagen blev t att via och vah med hunden, jag har juh vart så sjuk på sistone så kände att jag behövde vila lite. Smsar just nu med Hanna & Freja, kul d :)) <3 
ch asså omg, jag brukar bara drömma mardrömmar men nu så har jag faktiskt drömt ''vanliga'' drömmar d senaste, gött d ;) <3
Sitter i soffan just nu och brevid mig har man sin lilla syster som sitter och kollar på tv, ;) <3
Hon ska kolla klart på programet honser på och sen ska vi gå ut med våran söööta Zimba :)) <333


Ha bra fortsättning på ''dagen'' :)) <3





kramiZar, AmandiZPandiZ ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0