Hej,hej ;) ♥

Har vart så jävla sjuk dom senaste två dagarna... inte kul! :// ♥
Är ganska mycket bättre nu men fortfarande jätte förkyld, så d blir ingen ridning idag, buhu :'(( ♥
Spanska prov imorgon ;) Måste öva, :P ♥
Men jag har ju redan sätt provlappen så vet typ va d e som kommer ;) ♥
Plugga, plugga, plugga, så man får bra betyg ;) ♥
Haha, jag och min lilsis håller på o bygger en iglo, nice d ;) ♥
Men jag får f*n panik när jag ska gräva, haha, jag får typ sån dära trängselfobi, hahaah xd ♥
Asså f*n en sak på min mobil har blivit helt förstörd och jag hade slitit så jävla mycket med d och nu är allt borta :'(( ♥
Och asså f*n jag är så jävla orolig nu...
hon är borta? Det vah f*n en timma och en kvart sen hon slutade och hon skulle inte hem t någon kompis, asså mina tankar i huvudet, dom irrar omkring, d kanske har hänt henne något och hon svarar inte på mobilen! är så j*vla fuck*ng orolig nu!!! :''((( ♥
Kom hem, jag vill inte att d ska ha hänt dig något, älskar dig juh gmn! ♥


Jag måste ta och ringa runt lite nu, men kram så länge! :* ♥




// AmandiZpandiZ ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0