Godmorgon! :* ♥

Hej hej, sorry men har inte hunit att blogga, kommer nog inte hinna att blogga idag heller, men kanske något och annars om jag inte hinner blogga så kanske Hanna ska blogga här lite så att ni iaf får något att läsa här idag isf.. :'* ♥

Gårdagen: Först varte skola sen varte hem till BellaJ och äta där sen byta om och åka upp till ridningen. Dom hade voltige så jag fick leda :P ♥ Pratade lite med Carina om att jag kanske ska hyra häst ifrån sjöstjärnan nästa år, :) ♥ Kom hem ganska sent och hade juh inte träffat pappa på typ någon/några veckor, så hälsade på honom sen så gjorde jag mina engelska gloser som jag har t idag, sen kunde jag inte sitta här för att pappa laddade över bilder till datorn och massa, senså blev klockan tolv helt plörtsligt, haha, så jag gick och la mig så d är därför jag inte hunnit att blogga.
Pappa kom hem igår som sagt, as coola kort ifrån Nyc hade han tagit, han har f*n gjort as coola saker där, fusk, tycker jag, haha! :)

Dagen kommer se ut så här : Först skola, sen hem till mig och sen när jag och Bella har bytt om oså kommer anatgligen Carina och hämtar oss! :) ♥





Kram, AmandiZPandiZ ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0