Godmorgon :* ♥

Igår varte t att kolla på stockholm horse show, riktigt kul! D blire t idag med! :)
Kollar på tv:n hehe, har sätt första sändningen nu, nästa börjar 14.30 :)
Jag har f*n as ont i magen, inte så kul!!! ://
Var ute med hunden för en liten stund sen, riktigt kul! han blir så galen i snön ;) ♥
Vaknade klockan 7.15 idag, och d gick f*n inte att somna om :O
Haha, jag hade världens konstigaste dröm asså, måste berätta för Hanna!! :)) ♥
O Hanna, tack för att du finns! Vet inte vad jag skulle gjort utan dig!!! Jag kan prata med dig om precis allt, saker som jag inte kan säga t någon, men dig kan man säga precis allt till!!! Jag älskar dig bcf! :* ♥ Finns alltid här för dig bcf!! :* ♥ Och, haha, vi har världens sjukaste humor, eller vad?! haha ^^ ♥ ILY ! ♥
Ska vila lite nu och vänta t nästa sändning av Stockholm horse show! :) ♥













KramiZar, AmandiZPandiZ ! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0