F*n också, d e faktiskt inte kul, så skratta inte, haha ^^ ♥

Morgonen belv juh väldigt lyckad! Kan det bli mer lycket? .... okej jag ska berätta, haha ^^ men lovar ni att inte skratta? ;) ♥

Idag när jag skulle cykla t skolan så när vi hade cyklat en bit så råkar jag åka på en isfläck och hela cykeln välter och jag ramlar ner på marken och åker flera meter! :O ♥ Det gör f*n as ont nu och kan knappt gå, får vell se hur d blir imorgon då?! Hela mitt ben är helt sönder typ, och min armbåge gör ont som f*n och jag kan inte bära ett skit! Men d var vell tur att jag inte slog i huvudet iaf, hehe ^^ ♥
Min syrra bah, det här kommer juh inte gå över på ett tag, du har skadat dig ganska rejält och jag typ börja lipa, haha^^ För d gör fan as ont! Och jag kommer juh antagligen missa hela ridlektionen imorgon också och vi skulle juh hoppa! ♥

Har precis ätit pannkakor nu. ♥
Den 20 november, asså på lördag så äre juh mjukisbyxor dagen så alla ska ha på sig mjukisbyxor i hela sverige, glömm inte att ha mjukisbyxor på lördag asså, haha ^^ ♥


Hoppas alla hare superduper kul i skolan! ♥
Ha en bra dag !!! ♥





KramiZar, AmandiZPandiZ ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0