hej, sorry att jag inte bloggat på 3 dagar men det är så att jag har skadat mig och har as ont i händerna också :// ♥ men nu är jag tbx igen! :) ♥ Holler just nu på att öva t en sång som jag ska uppträda med i blå huset :) ♥ Haha, jag och min lilla syster var precis ute och gjorde snögubbar, hon rulla eftersom att jag har skadat mig, senså gjorde vi i ordning dom tsm. ♥
Den stora fick mitt gammla löshår på sig och en refläx väst, och en keps och ögonen var helt röda för vi satte små tomater som ögon, morot som näsa så klart, armar fick bli dmå pinnar och munnen- tomat och stenar, hehe, ^^ ♥
Den lilla fick en bh som hår, haha och äpplen som ögon, haha, morot som näsa, tomat som mun, och grenar som armar, hehe ^^ ♥
Imorgon blire hk (hästkunskapsdag) i stallet, roligt, riktigt nice d! :) ♥





Kramizar, AmandiZPandiZ ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0