Dagen m.m :)) ♥

Först varte t att åka på kalas klockan tolv hos Moa, träffa alla kussiner där oså :))
Sen blevre t att fixa här hemma, julpynta, d e ju faktiskt första advent imorgon?! ;))
Älskar att designa så d vah roligt!!! :)))
Har precis ätit pizza, inte så ofta som man gör det eftersom att min lilsis inte tål gluten ://
Min syrra har nämligen kalas i lek&bus landet, nice d, så då blevre t att äta pizza !! :))
Jag är hemma med pappa, vet inte vad vi ska hitta på än men vi vah precis och köpte en massa godis, hehe ^^
Vi eldar i spisen, riktigt gött faktiskt! :))
Nu ska vi antagligen kolla på någon film och jag ska nog säga t han att köpa lite grejer t mig?! ;))
Alltid gött med nya grejer, ni vet?!!! :)))
Älskar min hund, !!! ♥
Haha, d e så himla kul att vah ute med han i snön, d är juh första vintern i hans liv nu!!! :))
Haha, när jag och min lilsis var ute igår med han och sprang på åkern i den djupa snön som han knapt bottnar i, haha, så hoppade han upp på henne så att hon ramlade, haha, hmm, hur många gånger kan d ha vart?? typ tio?? :O hahah xd Men d vah kul och vi stimmade upp han väldigt mycket ;) Så han fick lite damp ryck där allt, alltid lika kul, haha !!! ;))) 


Ha en bra kväll!!! :))) ♥





KramiZar, AmandiZPandiZ ! :)) ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0