Dagen har vart skit kul! :* ♥

Kom precis hem ifrån bowlingen, jag lädde först men sen slog f*n Bella mig, :O ♥
Fast det kanske inte var så konstigt för jag har bara bowlat en gång innan och hon har typ bowlat 10000000 gånger innan, haha ^^ ♥
Just nu sitter vi hemma hos mig, hon sitter vid den bärbara datorn och jag den stationära, hennes familj är också här nu, vi ska snart äta tacos, vi gick ut med Zimba när vi kom hem, i en halv timme men bella sa först att hon inte orkade gå så långt så jag bah, okej tio minuter iaf? Men vi gick juh i 20 min längre ändå ;) ♥
Får se vad vi ska göra sen då! :* ♥ Sitter just nu och lyssnar på Sam Adams, Driving me crasy! ♥ Älska den låten! ;) ♥ http://www.youtube.com/watch?v=5cpOMtfqJZ4
Ps: jag och Bella har sjukast humor! ;) ♥
Haha när vi var hemma hos mig så vare typ en kärring där och bella började f*n dansa kyckling dansen och låta som en kyckling och jag typ dog av skratt, kärringen bah glodde på henne och jah, höll på att skratta ihjäl mig av skratt som sagt! haha ^^ ♥






Ha en superduperbra kväll nu då! :)) ♥ ♥





Kramizar, AmandiZPandiZ ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0