1 advent idag! :) ♥

Mitt rum blev väldigt fint tycker jag! Designade juh d igår, lite juldesigne vetni, nice d! ♥
As snyggt blev d!!! ♥
Haha, min lillasyster har fått en sån dära penna som man målar på fönstret med så skrev hon GOD JUL men där utanför så står d juh, LUJ DOG ! hahaha xd ♥
Linea åkte juh ut i fredags, hmm, inte så kul, men d är juh bah tre kvar nu juh och då kommer Jay & Olle att gå till final! :) ♥ Jay kommer vinna hela skiten!!! ♥ Ellen ska t gbg och kolla när dom uppträder, kul, lite avis är man allt ;) Men hon sa att hon skulle ta masser kort och försöka få Jays atograf åt mig!!! :D ♥
Ajah, tänd ett ljus och låt d brinna, låt aldrig hoppet försvinna d e mörkt nu men d blir ljusare igen, haha ^^ ♥
Nehmenah... :P ♥

Hahaah omg asså!!! :O ♥


http://www.youtube.com/watch?v=oQyAajJJfzQ&feature=related





KramiZar, AmandiZPandiZ ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0