Lördag t Söndag med BellaJ :D<3

Haha när vi hyrde film så gick jag in och bah, åh bella där är ju den som Taylorna är med i, och vi bah ah den måste vi se, sen så fick jag syn på Remember me, med Robert Pattinson så vi bah, åh den måste vi också se.
Så det belv 2 filmer på i kväll. Jag tycker faktiskt att Robert är ganska ful men, hahaha. Han såg iaf bättre ut i den filmen ibland än ad han brukar, haha xd 

Senså gick vi till godis affären och köppte godis.
Sen blevre t att åka hem. När vi kom hem gick vi en ganska lång promenad med min SÖTA hundvalp.
Sen såg vi på Valentines day, och sen gick bi ut med min GULLIGA hundvalp igen. Sen såg vi på Remember me.
Vi la oss ganska tidigtm typ 12 ;P

Idag har vi vart ute och hoppat mest och sjungit lipz, vilket vi gjorde igår också.
Igår så åt vi tacos förresten, gott det:D





kram<3



//AmandizPandiZ<3

  

Kommentarer
Postat av: [ F o t o - V a r d a g ]

mysigt=)

2010-08-30 @ 09:14:23
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0