hej, hej :D

Ojjdå, har inte bloggat sen 9 augusti,  men så är det när man är upptagen.

FREDAG: Var med Elin, kul:) Vi vart nere i byn, och så satt vi vid ica och smsande t varandra, xd senså vare typen gubbe som såg ut som en hippie, så jag skisade ett sms t Elin, men hon han inte att få det innan han gick, men iaf så har jag sätt en hippie nu? 

LÖRDAG: Var komfirmation för mina två kussiner Simon och Tobias, GRATTIS t dem! Det vart faktiskt ganska kul, brukar inte tycka att det är så roligt att sitta tyst i en kyrka och lyssna på en prest i en evighet. Men dom hade gjort en skojsig ''förestälning'' så det vart ganska kul. Senså varte hem t dom och gratta, dom fick 500 kr var av mig och familjen. God mat och fika vare.

SÖNDAG: Änså länge har man inte gjort så mkt, ska in t stan nu och sen ska man va med BellaJ<3




//AmandiZPandiZ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0